četvrtak, 15.01.2009.

...na kavi s blesimetrom....




..."taj dan...
i kaFa imala je čudan okus
nisam...vjerovo da ćeš doći
nisam bio siguran u to...

Taj sat vremena s tobom provedenih
do sad, nisam bio sretnik,
nisam znao što je to....."




Očito je da se događaju velike promjene u mom životu :-((
Nekad ste skupa sa mnom uživali u kavicama s ljubavlju....sa šarmom...itd.... a sada se piju neke druge kave (a dogodi se i poneka kavica....al ja o tome šutim :-))


...ovo je samo blijedi i jadan pokušaj da se ispriča dio doživljaja s kave....svi likovi su stvarni ...i ne odgovaraju za sve ono što su izrekli....

Kavica je bila u večernjim satima...ja umorna....neispavana ... "prežderana" i sanjalački raspoložena....s odsutnim osmjehom na licu :-))....a mjesec je izgledao tako blizu...tako žut...i tako lako dohvatljiv...

- pun je mjesec
- da, al danas je najbliže zemlji
- pogledaj koliki sir
- kravlji ili kozji?
- sad ti mene zezaš? Kako ti znaš da Mjesec nije od sira?
- kako ti znaš da je?
- pa zato što je!


...srećom smo u tom trenutku ušli u kafić...i nakon pozdrava B: je dao Begi ....ne znam kako bi to opisala....dvije polovice kruga napravljene od žice....
Bego....pobjedonosno vikne:
- aha! visak! sad ćemo saznat pravu istinu o Mjesecu. Kako ovo radi?
- pa pitaš ga kako radi
- odgovori B. smireno

....Bego postavi pitanje:
- Koji je odgovor da? - i "visak" se počne vrtit u krug
- Koji je odgovor ne? - i visak ide gore dole
- Da li je mjesec od sira? - visak se vrti u krug
- Ovaj visak ne valja jer bi "da" trebalo značit da nije od sira, a "ne" da je od sira. - zaključi on mudro
- krivo to radiš - kaže mu Z. i uzme "visak" u ruke i kaže:
- Ajde Bego, sad pitaj!
Bego postavo pitanje a Z. ga ponavlja glasno, ozbiljno razmatrajući mogućnost da je Bego u pravu
- Da li je mjesec od sira?
- Da li je mjesec od sira?

(visak se vrti u krug)
- Šta je prije nastalo koka ili jaje?
- Šta je prije nastalo koka ili jaje?

(visak se vrti u krug)
- Aha! zna sam da sam uvijek bio u pravu, vidiš da mi i visak to potvrđuje!
....ja sam ih samo gledala i slušala i mislila se: "ma di sam ja to došla?" i glasno rekla:
- ma ne znam koji je ludji od Vas dvoje! Ti brate što zagovaraš svoje teorije, ili Z. koji ih ozbiljno pokušava dokazat!
- šuti sestro ti si plavuša!
- ma možda i jesam plavuša u duši al vas više ne mogu shvatit
- gluplja si od .....
- opla koja uvreda!


....vrijeđanje je nastavljeno....File i ja protiv Bege...pa B i Bego protiv mene.....srećom je naspavani plakao skupa sa mnom.....

Što je dalje bilo....vjerojatno će se saznat u komentarima....ali ipak ostaje otvoreno pitanje:

Da li je Mjesec od sira?


.
Vinko Coce - Ribari ... CCR - Heard It Through The Grapevine


...Dragi brate....ne mogu se sjetit svega što je bilo za ona tri stola...to kasno nedjeljno večer....al su sarajevski ćevapi smirili moju umornu psihu itd itd ...pa ti neću ovu uvredu uzest za zlo :-))....
P.S. Najdraži brate...moga si priložit slike "viska" i ćevapDŽinice :-))

P.S.2. File: moglo bi se dogodit da i ja jako brzo otvorim blog!
Ja: onda ne moraš ništa pisat! Bit će dovoljno da napišeš: "Ja sam File!" i svi će riknit od smija
:-))



- 12:46 - Gukni ako si faca (24) - #

<< Arhiva >>